Sunday, February 8, 2009

the 20th celebration

30 january 2009 menjadikan sy berumur 20 tahun. ouhhh. da tue ke? belum lg laaa. jiwe maseh mude. e2 yg pntg. huahaa. (nade bangge!hakhak)

so, on 29 jan, kami beramai2 pg menyambut ulangtahun aku yg ke 20. nak taw ke sape yg beramai2 tuh? mereka ialah kwn2 aku yg sgt prihatin terhadap bufday aku. hahah
actually, that day, it juz not celebrated my bfday. but ara n lyn too. mereka menjenguk dunia ni pd 27 n 28 jan. so, alang2 da dekat ngn sy pnye bufday, ktrg plan smbut same2 laaa.

muke nak gembire je!zen pavilion. tq.

dat day mmg kecoh gle laaa. sbb dlm 6 org la ade. mulut sorg2 bukn reti duduk diam. potpetpotpet sane sini. kepoh betol.
mcm makcik2 yg kat kg duduk bwh pokok smbil minum air teh smbil begosip.hahahah
saba je aku nieh. lg pon ktrg da lame sgt x jumpe. sbb lyn n ara da pndh campus.
lyn mmg last jumpe pon sem1. pastuh lost teros.
tp, ble da jumpe, mmg bingit la suare die. die je nak bckp taw. huaahaha.
yg ara plak, biaselaa ngn control cun die. tgk aku nieh, x payah cntrol2 da mmg semulajdi cun. bahaahhah :p
yg mami ngn burn plak mmg x yah cte laa. ari2 kat bilik kecoh. tmbh2 burn mmg tekenal dgn gelaran miss kepoh. kikiki. die kalo masuk bilik aku, memang bedentam dentum la jdnye. muahahah.
so, aku je yg boleh dikatekan sopan jgak la perangainye. hahahaha. xboleh bla!
oke, da out of title kat ats. xD
pastuh, da abes jln2, makan kek ape sume, ktrg pon balik laa.
tp b4 balik tuh msti nak kene ambek gmba dulu. bukn utk kenang2an la sbnrnye. tp lebey kpd untk upload kat ms n fb. betol x? ahahhha.

inilah posisi tebaek yg plg baek laaa. apakaa?

chupp! lupe. arituh kak jue pon join pg celebrated. kakjue niehh mmg sporting laaa.
layan je ktrg. hahaha. kak jue adalah kakak kandung kepade zue aka mami monster. ahahha.
zue name glam die mami.


kakjue yg comel n maintain jee. ;)

tuh je laa cte nyee. yg pntg nye, sy da berumur 20 tahun. tahun depan boleh mengundi. huahahah.
mish u guys!


*with love*


No comments: