Thursday, February 12, 2009

test test n baju baju

9.38 pm. baru bukak lappy setelah 1 hari x on. (kecoh betol.) 1 hari je kot kan? okeee. stress da abes gile. sebb test PR n IT da lepas. tp due2 test aku meniru. oke cool. biaselaa kan?otak aku nieh buknnye genius nak igt sume kn. so, da siap buat nota yg terperinci untuk senang nak tiru. yelahh. final karang bukan aku bole tiru sape2 ponkan? time nieh la nak pulun cow2 pnye. huahaha.

so, semalam pada tarikh 11hb 02 ade meeting sekretariat pkol 830 mlm. aku pon pg sebb da terpilih untuk menjadi sekretariat kan. ceywahhh. oke cool nawal. haha pastuh da pop pap pop pap meeting tuh,( aku dengn x semene2 mnjadi exco pemantauan. macam pelik gle bunyi die. ape yg aku nak pantau pon aku xtaw. tp. terime dengan pasrah je laa.)


bwk je buku g meeting sbb konon2 nak abeskan pembacaan utk test esknyee laa.
tp hampeh!


dlm 9 lebey camtuh meetg pon abes. so, aku dgn kwn2 pon lepak jap kan. tujuan?
untuk menerime baju kami yg telah sebulan ditempah. (xdelah sebulan, tp lebey2. sbb cine tuh mungkir janji dgn alasan komputer die kene virus hasil cucukan pndrve kami sewaktu mmberi design. logic x? padahal da bape customer die ade, kami pulak dipersalahkan. alsan yg kalau masuk final, cnfrm2 kene reject.huahaha.)

oke, berbalik kepada asal. aku pon dengan perasaan gembire dan tertawa riang terus meluru pg ke meje lepak untuk mengutip hak aku. yeaayyy! baju da dapat. teliti dengan tekun, aku sedikit kecewa apabila nama kami kat belakang tuh agak kecik. camane nak showoff nieh? huahahaha. poyo jee!

tp, tbe2 sume jadi xkesah sbb terlampau gembire yg x dpt diungkap kan dengan perasaan dan kata2, teros lupekan pasal name tuh. ktrg terus sarungkan baju tuh. sumpah x sempat2 nak cubee. fullaweeyhhhh. cun doee baju tuhhh. ;) ape lagas kan? teruslaa amek gamba. hahha. perkare biase bg kami. ouhh okee.
inilah hasilnyeeee. weeee~


ini adalah ape yg tertulis dihadapan baju kami. 09' tuh xdelaa.



hehehe. comel jeee ;)


*with love*

1 comment:

fahrina said...

baju itu sgt menarik walau pon ada sedikit terkilan..haha..
ayat tak bole blah.
tp memg seronok sgt dapat bju uh..;)
pic yg kamu upload pon sgt co0o0meeeyyy....
hikhikhik..:p