Saturday, March 14, 2009

Gambar-gambar zaman sekolah menengah yg maseh dalam peti simpanan.

hye anda semua. selamat petang. juz nak share ngn korang picture2 time sekolah menengah. lihatlah betape comotnye aku saat dan ketike itu.(sekarang da lawa ke? upppssyyy. soalan cepu cemas. haha)
bukan niat untuk jadi bongkak. tapi nak kongsi zaman2 kegemilangan yang tak berape nak gemilang. hahaha.

form 4. kurus bukan? sekarang tidak lagi. haha.


form5.pegi library shah alam tuh belajar dlam minggu2 SPM. Alhamdulillah, hasil kerja keras berjaye jugak menempatkan diri di UiTM Sarawak.




form5. ouhh. hari kantin sekolah. bukannye pegi tolong cikgu kelas berniage tp lebeh banyak berposing dengan camera.



form 5. sopan sungguh aku duduk. hahah (malumalu). ade sape2 nak masuk meminang? muahahha.



form 5.haha. semua bertudung bukan? macam sekolah agama. tapi bukan. kami sememangnye diwajibkan bertudung.



form5. jangan tiru aksi ini. kami semua pelajar yang nakal.lokasi? tapak perhimpunan. captured by cikgu fizik.(tak tipu punye.)




form5. aku xtaw la dari kandang mane budak2 nieh terlepas. kasihan bukan?




form5.jamuan kelas dekat rumah guru kelas. anda boleh lakukan ape yg anda suka seperti rumah anda sendiri.




form4. open house kat rumah aku. selendang tuh sangat labuh sampai org ingat yg aku nieh lulusan sekolah agama. oke tq.




time nieh da abes SPM. tak taw nak buat ape. mase dihabeskan dengan melepak lepak di mana2 sahaja. sumenye crack.




thanx a lots 4 dis people 4 celebrted my bufday. thanx 4 all the present. still simpan sampai sekarang. ;)


i miss all of them. rindu sangat2 zaman2 persekolahan. ;)

*with love*




3 comments:

Anonymous said...

hey nawalll! ;))
Hihi,
Miss you tooo!!

Anonymous said...

AKu jakun lagi la. AKU AKU AKU ade kat blog ko! Hihihihi :D Best2!!

Nawal Amanee said...

hahaha. kau memang jakun weyh.takpe. glamor sket kau kan. huahah. naseb aku tak tarok gamba kau yg comot2 je. haha