Wednesday, June 10, 2009

muke kalau x make up macam....

macam xde rupe. boleh ke macam tuh? hahaha. make up. yes make up. aku jarang gile gile make up. sebab aku rase make up macam merimaskan muke aku. kene taruk itu, ini laa. mcam2 laa.

kalau macam pegi kenduri kawen baru aku make up. tuh pon depends kenduri tuh kat mane. kalau dekat hotel, baru la makeup sungguh2. ye laa, karang huduh sangat mau kene halau kan. hahah. tak pasal org cakap aku selekeh. tak ley bawak gi majlis. kan da malu.

kalau aku rajen pon, aku taruk maskara ngn blusher je. sebab itu je yg aku taw pakai. yg laen, kalau aku yg make up sendiri, mampos hodoh cam badud. sampai kalau badud tengok pon, die tak mengaku itu geng die. ngahaha. kesian.

tapi, 2 ari lepas, akak aku dengan baek hatinye, makeup muke aku. sebab tibe2 aku teruje tgk makeup die yg berlambak2 atas katil. pastuh, kebetulan, aku tgh try baju yg aku baru beli.
aku pon sungguh2 la mintak die make up even time tuh da pukul 10 lebey.
die pon layan je ah kan.
best gak kan kene make up? hahahha. nak tertido2 da aku.
so, nieh la hasil die.




*muke tak make up langsung. hanye bedak tabur. hahha*



*selepas di make up. teruje tengok muke sendiri.*



*muke mintak d tampar tampar.
aku suke shawl nieh.*



thanx kakak ;) sayang kamu lebey.



*with love*

3 comments:

Syzwni A. said...

buahahaha muka cam minta askem pun ada nawal
wah dah pakai make-up sudah besar anak dara ni
muahahahaa

Nawal Amanee said...
This comment has been removed by the author.
Nawal Amanee said...

hahaha. nak mintak eskrem dr wanie la nieh. nghehehe.
nawal maseh muda remaje la.nghahaa