Thursday, August 27, 2009

yeaaaayyyyy!

ouhhhhhh indahnyyyeeeee ! rase seronok bile dah jejak kaki kat rumah. neneng si cumel da tunggu aku kat depan pintu. ibu kate die dah kawen dengan putih. hahahha. neneng dah besa dan semakinnn gemukkk. suke, suke. ;)

sekarang nieh tengah buat list nak berbuka ape. hehehe. rase nak makan nasi lemak berlauk kan sambal sotong. pastuh sardine roll. pastuh kueh mueh. pastuh air yang sedap2.pastuh, pastuh. dah diam. nieh puase ke ape nieh? gile haloba.

pastuh esok nak pegi cari baju raye. even awal lagi. sebab nanti takut tak sempat. aku balik nanti da lah 16hb 9. time tuh baru nak kabut kan? memang tak ah. nanti size yang aku nak sume tade. kasut habes size. yang ade size tinggal yang tak lawa jeee. pastuh, nak kene sesak2 dengan ramai orang yang shopping raye last minute macam derang tak ingat nak balik rumah. haishh. pastuh,mulelah hampa. last2 balik rumah, dengan perasaan nak marah. esok tak kire. ape pon yang berlaku, aku nak g rempuh cari baju raye yang terbaek jugaaaaakkk. hahaha
padahal baru hari ke 7 puase. da berkobar2 semangat nak raye. diam la diam.

dah dah. nak pergi kemas rumah. byeee.


*with love*

selamat berbukaaaa ;)

2 comments:

eyqaaman said...

rasa kejelesan di sini. muahaha. xpe. aku kan bsabar. kan blk xlma lg!
laa..siannye ko nawal. xbeli bju raye lg?tp kn,aku ske g pkns dow.bju bapak cantik!xpe,thn depan bru dpt sopin kt sna!cpt2 la abes diploma! ngee~

Nawal Amanee said...

haha. yelaaa. belum sempat2 lagi nak pegi beli baju. esok g kl la cari baju. huhu.