Monday, September 14, 2009

him him

niat di hati untuk wish die happy birthday hari sabtu lepas. 12.09.09.
memang penuh keberanian aku search name die dekat facebook. memang dah tekad sungguh nieh.
jadi aku terus click name die. tapiiiiiiiiiiiiiiiii. saat aku melihaat primary picture die bersame perempuan, dengan pantas jari aku menekan butang close. oke, aku tak sanggup untuk hadapi semua ini. i have to admit he is not mine.

tabahkan hati.

*happy belated birthday to him ;) aku hanya mampu wish di sini. tapi aku taw die tak bace blog ini. takpe.


*i'm missing u again.




*with love*

2 comments:

eyqaaman said...

xpe. u will find better. @ pon, pompuan tu just his fren. (ceh! kna brsgka baik d buln pose!) sape tau kn? jgn putus asa. usha lebey skey, bebeh! =)

xpon, ko crik lain jee. abes crite!

Nawal Amanee said...

haha. kawan aku sume ckp maybe that girl kwn die je. ouhh tak mungkin! takleh nak move on doe. :(