Thursday, September 10, 2009

maki je tahu!

"hi yoiu are like something which is bad so fuck you fuck your bad face you are like an animal."

tekejut? aku lagi tekejut?ape kejadah ah manusia yang tulis nieh tibe2 je jadi sawan nieh?

tapi lepastuh sumpah aku ketawe je bile aku bace ayat nieh. ade mamat omputih tulis kat aku sebab aku tak layan die nak chat ngan aku kat FB.

haram jadah betul! dah aku tak nak, tak nak ah. lu apahal? terus die maki aku baek punye. siap aku like animal lagi!cinabeng lu!

tinggal aku nieh je baek hati tak reply ape2. haha. padahal, dalam hati nak reply balik! karang aku maki balik baru tahu. tahu lembik betul kau jantan!

ikotkan kan hati, nak je aku cakap die tuh bukan je animal, tapi tenuk cipan tapir cipanzi semua cukup. tapi kalau aku cakap camtuh, sepatah haram die tak paham. jadi, baek aku takyah cari gaduh.

lagi pun, puase2 nieh kan, bertolak ansurlah dengan orang2 yang bahlul lagi bangang macam die tuh.

*ceyh, taknak marah lah konon, tapi sini maki jugak. ah, peduli.
*saba weyy saba. iman je yang dapat kawal aku. baek pulak.
*lepas nieh doa mintak ampun sebab termaki.


*with love*

1 comment:

eyqaaman said...

aku penah kna dow! ade ke patot, die ckp mende2 lucah? wtf! jgn layan. sume tu asshole! huh!