Tuesday, September 8, 2009

ouhhhh mannn!

1.17 am.

NEVES gile! hari Khamis nanti ade test Malaysian Economy. Dahla subject nieh susah nak mampos nak mati. satu habuk ape pon aku tak paham. matila aku, matila. macamane nak jawab nanti? bukannye taw ape pun. kalau nak hentam pun, aku rase tak taw nak hentam ape sebab sumpah susah susah gile sampai rase tak nak amek subject nieh tapi terpakse. even kalau ade open book test pun aku tak mampu lagi nak buat. hah, tuhlah. kalau dah bengap sangat memang susah nak jawab. bukan bengap la, kurang pandai jee.

Kalau masuk kelas pun, aku cube jugak paham ape lect. tuh nak cube ajar, tapi asal ntah otak nieh susah sangat lah nak paham. haishhh. aku cume salin je sebulat-sebulat, sebutir-sebutir, sebijik-sebijik ape lect. tuh tulis. konon-konon, adelah jugak usehe aku nak cube paham kan. bagus, bagus.
pastuh, habes kelas je, habeslah. takdenye kalau balik bilik nak ulang balik bace macam zaman2 sekolah dulu padahal aku tak pon macam tuh. aku just gambarkan konon-konon macam tuhlah. konon oke, konon.

takutnye kannnn? macamane kalau final nanti? nak tak nak aku kene belajar jugak doe. kalau tak belajar, memang menempah maut lah. even aku bodoh sangat pon, aku taknak lah result aku teruk. usehe doe, usehe. kalau bebel panjang lebar tapi tak usehe tak gune jugak doe. baek kau diam je. jangan nak berbunyi-bunyi.

*neves tak neves, balik tetap balik doe. tak dapat buang perasaan excited aku siot!
*grrrrrrrrrrrrrrr.
*oke dah. bertenang.



*with love*

No comments: