Wednesday, December 16, 2009

kecewe doh.

perbualan anak && bapak.


aku: ayah, black berry boleh tak?

ayah: huh? black berry?

aku: aah black berry. tak boleh kee?

ayah: tak payah laa. cari laen.

aku: alaaa. kenape?

ayah: kau tuh nanti, dah beli mahal mahal mintak ayah beli yang baru lagi. tuh yang ayah tak sanggup tuhh.

aku: alaaaa. boleh lah ayah. kalini jeee.

ayah: tak payah lah angah. nanti kan kau nak beli camera slr lagi. bukannye murah.

aku: tuh tahun depan pun takpe camera tuh.

ayah: dah, takde. beli yang murah je asal bagus.

aku: humm. yelah yelah.


*sedeh gile aku tak dpat ape yang aku nak. takpelah, asal die ade hati lagi nak bagi dah. karang die tarik balik lagi mampus aku.


* memang keras hati betul lah ayah aku nieh.

*oke dah. aku boleh kecewe gile babeng sekarang nieh.


*have a nice day beautiful&&handsome pipel*

No comments: