Thursday, January 14, 2010

aku tak hebat macam kau

aku tak paham bile kenape ade orang mesti nak mengungkit ungkit atau nak bangkit kan bende yang same walhal die tak perlu memperkatekannya. aku series tak paham. && kadang kadang aku boleh jadi marah bile setiap kali orang tuh asyek membangkitkan perkare yang same. tak tahu lah aku nak cop die sebagai tak paham bahase atau bodoh? && mungkin jugak die rase bangge bile die selalu membangkitkan hal itu depan aku. oke, kalau kau nak bangge kau punye pasal lah kan. ade aku peduli? tapi ape pulak perasaan orang yang sedang kau perkatekan itu? ape die rase?maybe kecik hati, marah or wut so ever. ade kau pernah pikir? tak pernah kan? sebab kau peduli ape kan dengan perasaan orang tuh sebab kau rase kau bagus kan?

tolonglah sedar weyh. sampai bile kau nak bangge diri? sampai bile kau asyek nak merendah kan orang? kau rase kau dah hebat gile ke weyh? tolonglah jangan jadi berlagak!

No comments: