Friday, January 8, 2010

cun saja

harituh terus rase neves bile mate die direct dekat aku. && paling malang bile aku langsung tak berani nak hadap die. aku terus buat buat memandang ke arah laen. padahal dalam hati nak sangat tatap muke die.

lepas nieh kene terus berani && aku mungkin perlu pakai shades if aku rase keberangkalian untuk terserempak dengan dia tinggi. jadi takdelah plastik konon konon tengok tempat laen. aku boleh sorok mate aku disebalik kaca mata hitamku. ayat macam ape je. lepasnieh pegi kelas kene terus pakai lah mane tahu nanti tengah tengah jalan tibe tibe die dah ade depan mate. aku mane sempat nak menggagau cari shades sorok mate semate mate nak tengok die.

oke, aku dah merepek ke hape tah nieh. tapi itulah hakikatnye. aku neves setiap kali teserempak dengan die.

bye.

No comments: