Wednesday, June 15, 2011

hey yaaaa peopless!


dear blog tersayang, lame dah aku tak jenguk kat sini. aku rase since aku start degree last sem, aku dah tak update blog langsung. dulu kalau boring boring, blog yang aku hadap.

tapi sekarang, sejak dah duduk balik shah alam tak ade ape yang nak diboring kan. jadi, bukak blog pon aku terkial kial tak tahu nak tulis ape. last last offline dan tak bukak bukak dah untuk sekian lame.

sebenarnye, banyak bende aku nak update, gambar gambar pon nak update. but well, kemalasan menguasai segalanya. aku hanya manusia biasa yang x boleh lari dari kemalasan. hihi

ni pon tak tahu mane datang kerajinan yang x diundang tiba tiba je aku terus bukak blog and tulis tanpe pikir ape ape. tiba tiba rase nak menulis blog macam dulu balik. RINDU sebenarnye tahuuu?

dah, cukup setakat nieh dulu.

*have a nice day gorgeous and handsome*


No comments: