Thursday, June 16, 2011

berdebar debar

hello people :)

sebenarnye aku tengah cuak nieh tunggu result keluar esok. kate nye esok tapi aku sendiri tak sure pkul brape result akan keluar. sekarang dah pukul 1130 malam. lagi setengah jam pon dah boleh jadi esok. ye tak?

hmmmm. aku tak tahu nak expect macamane result aku kali nieh. aku just berdoa aku lulus semua paper and 3 pointer, itu sahaja. aku takut nak expect lebih lebih. sebab aku just expect dari macamane care aku belajar. serious aku cakap sem nieh aku teruk sangat.

aku sendiri tak pernah rase aku seteruk tuh. aku dah tak rajin macam diploma dulu. walaupun time diploma dulu, aku takde lah rajin mane pon. still bukak buku bila a week before final. selagi tak dekat final, selagi tuh aku tak pegang buku. dalam seminggu tuh pon belom tentu aku habe study. tuh pon study maen maen je. tapi Alhamdulillah aku survive jugak diploma.

tapi bile degree nieh, aku silap rasenye. aku belajar ikot care waktu aku dip dulu. mane boleh sebenarnye. dah terang terang degree lagi susa dari diploma. tapi aku tak peduli. aku buat je ikut suke aku. degree last sem, aku dapat pointer yang tak berape baek pon. tapi bagi aku dah cukup baek sebab aku tak belajar sangat.

tapi sem nieh aku tak tahu nak cakap. sebab aku dikuasai oleh sikap pemalas aku dari aku awal sem lagi. aku tak tahu ape dah jadi dekat aku. bile dah tak sempat nak belajar time final baru menyesal. tapi dah tak gune pon. mane dapat nak patah balik mase.

jadi nye sekarang, aku tawakal je dengan result aku.tapi jangan lah teruk sangat. itu je aku mintak. kalau teruk sangat matilah aku kena sembelih dengan parents aku. nanti allowance and segale macam duet yang derang bagi kena potong. takut weyy.

bile lah entah aku nieh nak semenggah sikit belajar. hadoiii.
tu je lah aku nak bebel sebenar nye. hee :)

*have a nice day handsome and gorgeous*


1 comment:

Dania Dee said...

apa pun tahniah la.. dapat mengekalkan angka tu. sem depan jgn banyak main. buat yang terbaek... bobo boy! hahha