Thursday, August 6, 2009

jumaat

arini ari jumaat. ade 1 kelas je pukul 10 tadi. tuh pun ade test.
semalam da janji dengan linny nak pegi kelas pukul 9.30. tak nak lambat2. nanti tak dapat duduk belakang. orang sebuk duduk depan. tapi aku sebuk nak duduk belakang. maklomla, time2 test nieh, confident level nak duduk depan menurun dengan mendadak. baek jangan. laenlah kalau aku nieh da hafal 1 buku HR tuh. jangan kate duduk depan, duduk dekat meja lecturer pon tade hal laa. hahah.

so, da masuk kelas, amek pot paling baek punye supaye comfortable bile menjawab. ceywaaahhhh. konon je taw. pastuh, da get ready dengan toyolizing semalam. aku ingat aku sorang je yang buat, rupenye ade jugak yang same join. heeee. takpe2.

pastuh, madam masuk je. haduhhh. neves. die atur2 kedudukan plak. olaaaahaaaiiii madam.
lepas tuh, da dapat soalan. yaAllah. kalau aku taw macam nieh soalan, aku belajar sungguh2. supaye aku tak buat dosa meniru. dalah arini ari jumaat. heh, kalau ari laen meniru pon dose la. takde bezanye. so, dengan confidentnye, aku pon jawab la soalan. jawapan yang aku tak confident je aku tengok. yang laen tuh, goreng jeeee ape yang aku faham. huhu

bile la aku nieh nak insaf. kembalilah ke jalan orang2 yang benar wahai nawal amani.

oke, abes dah cite test aku. kejap lagi pukul 3.30 ade taklimat H1N1. ouhhhh. sangat malas. tapi wajib pulak. pegi jela. bukan rugi pon. just duduk n dengar je. free weyh.tuh pun susah ke kau nak pegi nawal? ye2, aku pegi laaa.

malam nieh plak da start dengan festival kemerdekaan sampai hujung bulan 8 nieh. gileeee laaa. sebulan jugak la feskem nieh.

so, ini je la untuk diari arini. ceyh. macam update ari2 je. heh, biarla.

bye.

No comments: