Thursday, August 6, 2009

hey kamu!

kenape aku still rindu dekat die? huh?! tak paham. rase2nye die da lame bla dari life aku. tapi aku je yg tak dapat nak lupe kan die. haduhhhh. benci benci! aku tak suke perasaan macam nieh.

tolonglaaa jangan ade perasaan nieh lagi.! huhu. emosional sekejap. emosi tak stabil. aku type je ape yang aku rase dalam hati aku. takde pokok pangkal atau pokok buah. haha. mengarut dah nieh.

kadang2, kalau aku bace novel punkan, mesti aku terbayang die. die die dan die. bukan orang laen.
aku rindu die weyhhh. rindu rindu. aku hope sangat 1 day nanti aku dapat jumpe die balik. even tak bercakap pun takpelah. just nak tengok die jeee. lepastuh, dah. cukup.

maybe sebab die 1st love aku, tats y aku susah nak lupekan die. even die buat aku macam nieh pun, aku terime je. sekurang2 nye die penah ade dalam life aku even sekejap sahaja. thank you jejaka A (nama perlu dirahsiakan. heee. bahaye.)

dah. cukup. tamau emosional lagi. nanti aku sedih lagi.


*thank you 4 everything*


*with love*

No comments: