Thursday, August 6, 2009

kawan-kawan muka buku

aku tak faham bile org add aku dekat facebook or myspace, lepastuh diam jeee. takde comment takde ape. tambah2 kawan2 lame time sekolah rendah n menengah dulu. pandai add je. excited la jugak time aku tengok dieorang yg add aku. bile aku approved, aku ckap thanx, satu habuk reply pon takde. sampaila sekarang.

so, ape la motif sebenarnye add aku? saje nak ramai kan kawan korang? saje nak semakkan page korang? just nak tengok gamba? cantek ke, cumel ke, huduh ke? macam tuh? kalau x cantek, tak payah layan, macam tuh? duhhhh! puhlisss laaaa. kawan kot. tak kan nak kene memilih. tambah2 kawan lame lagi. sungguh aku tak paham. kadang2 tuh, aku tego jugak derang, tapi memang tak penah reply. heran doe.

terpikir jugak kadang2, derang nieh ingat aku ke tak lagi sebenarnye. tapi kenape add kan? haishhh. aku nieh punye la sungguh2 nak merapatkan silaturrahim dan merapatkan ikatan ukhwah(ayat mintak penampar betol), tapi tak dilayan pun. sedeyh betul.maybe saje nak tengok2, samaada aku nieh maseh comot seperti dulu ke? (abestuh kau perasan kau comel la sekarang, macam tuh? hahha. cannot go.)

bile tengok balik friends2 yang aku ade, rase nak delete je orang2 yg tak penah nak hidup dalam
fb or ms tuh. tapi bile pikir, mereka kawan lame, tak jadi delete. yela. bukan senang nak contact kalau takde semua bende2 canggih macam nieh. mane taw nanti nak buat reunion ke, nak hantar kad jemputan kahwin ke kan. susah pulak. tak pasal2 majlis tak meriah karang. haha. apakaaa?

so, aku rase la kan, baek aku simpan je la fb n ms korang2 nieh kan? buat2 aku nieh frendly la ade ramai kawan dekat 'muke buku' dan 'ruang saya'. cam gituh laaa. takpelaaa. demi kawan2 yang aku sayang dan hormati. huhu. dah2 cukup2 untuk merepek lagi. senyap kau amanee.

jumpe lagi post yang akan datang. tata ;)



*with love*

No comments: